All Rights Reserved | Harith Photography 2018

Monday, January 28, 2013

Entry Baru | Tahun Baru





















Hye..Assalamualaikum.. 

Apa kabar korunk? Sihat? Me macam ni lah jugak..blog ni? Perghh bersawang barang suku sakat labah-labah tujun keturunan sudah..sorilah bukan Me tak mau update blog ni..tapi kesibukan duniawi ini membuatkan Me sangatlah membantutkan hasrat untuk mengupdate blog..ehhh nanti kejap apasal Me2 ni?? Hahh ni mesti wa sudah terjangkit selepas membaca blog member wa tu hahahah…kalau senang2 boleh lah jenguk2 blog beliau..banyak sumber dan info terkini..dan paling best blognya dihupdate sekerap mungkin..mungkin kerana blogernya itu sudah mendapat ilmu penulisan 7 saka langit hahahah! 

*http://lifeyqa.blogspot.com/ (jangan lupa.. J) 

Wa tulis panjang pun bukan ada isi pun..sekadar menulis luahan isi hati sedih dan lara bak angin dan awan yang mendung dikala ribut akan datang..perghh begitulah gambaran wa bagaimana perasaan ini….haha namun begitu biarlah masalah dan permasalah itu berlalu sedikit demi sedikit dan hilang ditelan masa..ceeewah haha..jiwang pulok..ditambah lagi dengan lagu di player wa ni yang sedang memainkan lagu nyanyian Sheila Amzah bertajuk Patah Seribu….fuhh lagilah tambah feeling..tapi2 apa-apa pun itu tidak mematahkan semangat wa..yeahh huhay~!!... control~control…apa2 pun sedih2 mcm ni..kelihatan di sisi meja nescafe @ kupi-kupi panas sentiasa ada menemani wa dikala sedih dan gembira.. J. Rasanya setiap orang ada masalah…bukan rasanya..wajib ada masalah kan..sedangkan binatang pun ada masalah hahaha…begitu juga wa..masalah itu pasti ada..kalau tiada masalah..yang itu masalah besar.. 

Oklah wa tulis panjang-panjang pun rasanya sapalah yang mau baca ni hahaha….jam pun sudah menunjukkan pukul 11.15PM…Nescafe wa pun sdah hampir habis..katil dan tilam sudah mengsms kepada wa untuk bersama dengannya….haha… entry ini wa rasa hanyalah sekadar cerita kosong wa yang kosong~~kosong..Kosong~~.. so new entry new story akan wa update…ok semua wa tinggalkan kalian dengan sedikit gambar yang wa ambil masa hujung tahun lalu sehinggalah awal tahun ini..harap terhiburr~~ J eiseyy macam deejay radio plak hahah! Ok.. 

*Nota Kaki : Selamat menyambut Maulidur rasul tahun 2013/1434 H 

:Emel lama wa tida dapat buka..terpaksa buat akaun Flickr baru…sukerr sangat L 





2 comments:

  1. ilmu penulisan 7 saka langit? hamboiii! melebih sgt dah tu rith. haha. btw, jgn terus bersawang tarantula ni wall wookeyh ^^y

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...