All Rights Reserved | Harith Photography 2018

Sunday, January 2, 2011

2011

Assalamualaikum dan salam sejahtera
Waaaaaaaaaaaaaaaaa..lama sudah tidak menulis di blog ni,besawang sudah haha..ni lah kalau sudah diserang penyakit malas ni..malas betul mau menulis,cuti semester trus suma pun cuti,bukan pa kalau saya di kampung sudah lupa ni suma online2 ni haha..sibuk dengan kepadatan aktiviti harian,kuar rumah belum ada matahari lagi,balik rumah matahari sudah tenggelam..begitulah kisah saya punya rutin harian kunun heheh..sekarang di waktu kesenangan barulah saya melapangkan masa mau menulis sedikit di blog ni..sekarang sudah tahun 2011,genap setahun saya pakai DSLR ambik gambar,tapi ilmu tu masih sedikit,masih berkemahuan untuk menambah..orang cakap belajar sampai ke liang lahad kan..hari ini tanggal 2.01.2011 saya kembali ke IP,perasaan malas ditambah lagi dengan masih ingat di kampung membuatkan saya seperti mimpi berada di IP semula hahaha...ok lah sampai sini jak lah entry ni..entry depan sya akan bagi masuk gamabar aktiviti saya masa cuti ok..
MOHAMAD HARITH JANIUS
Sabah Freelance Photographer
Tel:014-374 2735 or 019-870 9394
Photo Stock:http://www.flickr.com/photos/tompinai
Skype:mohd_harith
facebook:www.facebook.com/Mohamad Harith
Emel:harithinc@yahoo.com

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...